OBCHODNÍ PODMÍNKY

1 . Rezervaci může odeslat registrovaný uživatel.
2 . Vyberete si letenku a objednejte dle pokynů v on-line systému. Uhraďte obratem bankovním převodem dle vybrané banky.  
3 . Jakmile je letenka objednaná, obdržíte potvrzení o vaší rezervaci letenky do e-mailové schránky. Informujte nás prosím o provedení platby.
4 . Jakmile máte letenku uhrazenou (tzn. částka je připsána na účtu poskytovatele), obdržíte elektronickou letenku do vaší e-mailové schránky. 
5 . Rezervace jsou vyřizovány on-line prostřednictvím internetového shopu. Rezervovaná místa jsou rezervována aktuálně vždy přímo klientem.  
6 . Uvedené prodejní ceny jsou platné pouze pro tento eshop.
7 . Změna ceny je vyhrazena na základě změn ze strany leteckých společností. Je nutno přesně dodržovat termín vystavení letenky. Tzn. v termínu vystavení letenky musí být letenka již uhrazena. V případě, že letecká společnost vyzve poskytovatele, aby letenka byla vystavena dříve, než je potvrzený původní termín, je nutno letenku uhradit a vystavit dle aktuálních pokynů letecké společnosti.

Doručení letenky
Letenky jsou doručovány pouze v elektronické formě.

Platba letenky
Možné způsoby platby:
- Bankovní převod: Klient hradí objednanou letenku bankovním převodem dle výběru banky.

Pokud Vám podmínky nákupu v našem e-shopu nevyhovují, kontaktujte nás: xletenky@xletenky.cz,  tel: 222 524 237

Reklamační řád
Reklamaci podejte prostřednictvím České pošty na adresu: FRACTAL s.r.o., Vinohradská 174, Praha 3 13000

Reklamace musí obsahovat:
číslo letenky
potvrzení z letiště z oddělení reklamací
popis závad
kontaktní údaje na reklamujícího zákazníka
palubní lístek

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 5 pracovních dnů a vyrozumí zákazníka elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne předem jiným způsobem.